Δεν υπάρχει τίποτα πιο δυναμικό και θηλυκό πάνω σε μία γυναίκα, από ένα κατακόκκινο κραγιόν, το οποίο προσδίδει μεμιάς «ενέσεις» αυτοπεποίθησης. Η Reese Witherspoon το γνωρίζει καλά και ενισχύει τη συγκεκριμένη άποψη, συμμετέχοντας στη νέα καμπάνια τoυ διάσημου beauty οίκου Elizabeth Arden.

Έτσι, μέσα από τη συνεργασία τους «γεννήθηκε» ένα limited edition κραγιόν, στο πλαίσιο της εκστρατείας «March On», που έχει ως σκοπό να «ενώσει» τις γυναίκες σε όλον τον πλανήτη.

Η νέα απόχρωση ονομάζεται «Red Door» και η συσκευασία του έχει σχεδιαστεί από την όμορφη ηθοποιό.

Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις του κραγιόν θα διατεθούν στον οργανισμό UN Women, με τον οποίο συνεργάζεται η Elizabeth Arden και έχει δεσμευτεί να διαθέσει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, ως στήριξη για όσα προσφέρει στο κομμάτι της προστασίας των γυναικείων δικαιωμάτων.

 

Σε δήλωσή της η Whitherspoon υποστήριξε ότι νιώθει περήφανη και πολύ χαρούμενη, που συμβάλλει με αυτόν τον τρόπο σε έναν τόσο σημαντικό σκοπό, για να αλλάξει προς το καλύτερο η ζωή όλων των γυναικών παγκοσμίως.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο οίκος Elizabeth Arden υποστηρίζει τα γυναικεία δικαιώματα, αφού το 1912 προμήθευσε στις διάσημες Σουφραζέτες τα κόκκινα κραγιόν, τα οποία φορούσαν κατά τη διάρκεια της μεγάλης διαδήλωσής τους στην 5η Λεωφόρο.