Αδιαμφισβήτητα, πρόκειται για μία από τις πιο πολυσυζητημένες ηθοποιούς της χρονιάς, αφού ως άλλη «Wonder Woman» εκτός από πρωταγωνίστρια στη μεγάλη οθόνη, πρωταγωνιστεί πια και στο κομμάτι του beauty, αποτελώντας πια το κεντρικό πρόσωπο της εταιρείας καλλυντικών Revlon.

 H πανέμορφη, Ισραηλινή ηθοποιός, συμμετέχει σε μια νέα παγκόσμια καμπάνια του brand, με τίτλο «Live Boldly».

Για την ηθοποιό, το μακιγιάζ είναι πλήρως συνυφασμένο με μια φεμινιστική προσέγγιση, αφού κατά τη γνώμη της, ότι σε κάνει να νιώθεις πιο όμορφη, δυνατή και με αυτοπεποίθηση, έχει να κάνει με την ουσία του φεμινισμού, την έννοια του οποίου οι περισσότεροι παρεξηγούν ή διατυπώνουν με λάθος τρόπο.

Αυτό είναι το πρώτο μεγάλο συμβόλαιο της Gadot με εταιρεία καλλυντικών, μετά από μια μικρή καμπάνια για το άρωμα Gucci Bloom, λίγο πριν το ντεμπούτο της στην ταινία «Wonder Woman».

 H Gadot δήλωσε πως η εταιρεία Revlon είναι από τις πρώτες που δοκίμασε ως έφηβη ακόμα, ενώ η μαμά και η γιαγιά της αποτελούν κι εκείνες με τη σειρά τους φανατικές του brand, καθώς πρόκειται για καλλυντικά που αγαπούν τη γυναίκα, ενώ ταυτόχρονα είναι προσιτά.