Η Amena Khan, η beauty blogger από τη Βρετανία που έγραψε (προσωρινά) ιστορία ως η πρώτη γυναίκα με χιτζάμπ σε διαφήμιση για προϊόντα μαλλιών, ανακοίνωσε πως αποσύρεται από την καμπάνια της L’Oreal. Σε ανάρτησή της στο Instagram εξηγεί πως αποχωρεί από την καμπάνια «λόγω των σχετικών συζητήσεων που πυροδότησε».

Η είδηση της αποχώρησής της έρχεται μετά την ανακάλυψη ορισμένων μηνυμάτων που είχε δημοσιεύσει στο Twitter το 2014, τα οποία κάποιοι χαρακτήρισαν ως «αντι-ισραηλινά».

«Πρόσφατα συμμετείχα σε μια καμπάνια, κάτι που με ενθουσίασε επειδή τιμούσε την μη αποκλειστικότητα», έγραψε στο μήνυμά της η Amena Khan, που έγινε η πρώτη γυναίκα με χιτζάμπ, η οποία έλαβε μέρος σε διαφήμιση για προϊόντα μαλλιών.

Όπως εξηγεί, αποσύρεται «με λύπη» επειδή «οι σχετικές συζητήσεις υπονομεύουν το θετικό μήνυμα που προοριζόταν να μεταδώσει». Η αποχώρηση έρχεται μετά τις κατηγορίες εναντίον της πως εξέφρασε αισθήματα κατά του Ισραήλ σε μηνύματά της στο Twitter το 2014.

Αν και τα συγκεκριμένα μηνύματα έχουν διαγραφεί, η Amena ζήτησε συγγνώμη για αυτά, λέγοντας πως λυπάται «για την αναστάτωση και τον πόνο» που προκάλεσαν. «Η προάσπιση της διαφορετικότητας είναι ένα από τα πάθη μου, δεν κάνω διακρίσεις εναντίον κανενός», προσθέτει στο επεξηγηματικό της post.

Εκπρόσωπος της L’Oreal Paris δήλωσε σχετικά: «Πρόσφατα μας γνωστοποιήθηκε μια σειρά από tweets που δημοσίευσε το 2014 η Amena Kahn, η οποία πρωταγωνιστούσε σε μια διαφημιστική καμπάνια. Εκτιμούμε το γεγονός πως έκτοτε ζήτησε συγγνώμη για το περιεχόμενο αυτών των μηνυμάτων και όσους προσέβαλε.

Δέσμευση της L’Oreal Paris είναι η ανοχή και ο σεβασμός απέναντι σε όλους τους ανθρώπους. Συμφωνούμε με την απόφασή της να αποχωρήσει από την καμπάνια».