4 tips για εσένα που δουλεύεις σε γραφείο

4 tips για εσένα που δουλεύεις σε γραφείο


Για εσένα που είσαι όλη μέρα στο γραφείο, η Kayla Itsines έχει τη λύση για να μην θυσιάσεις το σώμα σου στο βωμό της καριέρας! Ακολούθησε πιστά τα 4 tips που σου δίνει για έναν υγιεινό τρόπο ζωής…

1. Μείνε ενεργητική

Μην παραλείπεις να κάνεις διαλείμματα από τον υπολογιστή η το γραφείο, κάνοντας μερικές διατάσεις, περπατώντας λίγο, πηγαίνοντας να φτιάξεις καφέ αντί να παραγγείλεις. Ψάξε αφορμές να κίνησε έστω και για λίγο και προσπάθησε μέσα στη μέρα να κάνεις τουλάχιστον 10,000 βήματα.

2. Προγραμμάτισε τη γυμναστική σου

Πρωί, μεσημέρι, βραδύ…δεν έχει σημασία. Απλά προγραμμάτισε από την αρχή της εβδομάδας τις ώρες που θα κάνεις γυμναστική και φρόντισε να μην τις παραλείπεις.


3. Μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι

Να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκάλι νερό και να φροντίζεις να πίνεις συχνά ακόμα και τις ώρες που είσαι απορροφημένη στη δουλειά. Μπορείς ακόμα να έχεις ένα ποτήρι δίπλα σου το οποίο θα γεμίζεις ανά τακτά διαστήματα, κάτι που επιπλέον θα σε βοηθήσει και στο να κίνησε όπως είπαμε πριν!

4. Ετοίμαζε το μεσημεριανό σου από το σπίτι

Να κουβαλάς ένα ταπεράκι με το μεσημεριανό σου που θα έχεις ετοιμάσει πριν φύγεις από το σπίτι, έτσι θα αποφύγεις οποιαδήποτε ανθυγιεινή επιλογή παραγγέλνοντας απέξω. Μπορείς ακόμα να ετοιμάζεις και ένα μικρό σνακ για τις ώρες που δουλεύεις.
Scroll To Top