Ασκήσεις για να αποκτήσεις στητό στήθος

Ασκήσεις για να αποκτήσεις στητό στήθος
Τι να κάνεις για στητό στήθος; Δούλεψέ το με λίγες ειδικές ασκήσεις και σπιτική… κρυοθεραπεία

«Τα καλά νέα είναι ότι ακόμα και αν το στήθος σου δεν είναι όσο πομπώδες θα ήθελες, υπάρχουν ειδικές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι για να τονώσεις τους θωρακικούς μυς, υποβοηθώντας το στήθος σου να πάρει την ανιούσα» λέει η Dee Thresher, προσωπική προπονήτρια αρκετών γυναικών του διεθνούς jet set.

-Πίεσε ένα σκληρό μαξιλάρι με τις παλάμες σου και τα χέρια σε έκταση, ευθεία μπροστά.

-Κρατήσου από ένα μονόζυγο και με τα χέρια τεντωμένα ώθησε το σώμα σου προς τα πάνω, όσο πιο κοντά μπορείς στο μονόζυγο.

-Κράτησε τις λαβές ενός λάστιχου γυμναστικής με τα δυο χέρια λυγισμένα μπροστά στο στήθος, αφού πρώτα έχεις σταθεροποιήσει το μέσο του λάστιχου με τα πόδια σου στο πάτωμα (πατώντας το). Με μια κίνηση κάμψεων δικεφάλου, φέρε τις λαβές του λάστιχου όσο πιο κοντά στο πρόσωπο με φορά κάθετη προς το έδαφος.

 
-Push-ups. Όσα αντέχεις.

-Μασάζ. «Το πιστεύεις ή όχι, το μασάζ με παγάκια κάνει καλό στην ανόρθωση του στήθους σου» αναφέρει η Dee Thresher. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι δύο κύβοι πάγου μέσα σε κάθε παλάμη. Τρίψε με ήπιες κυκλικές κινήσεις από κάτω προς τα πάνω την περιοχή του στήθους για 1 λεπτό.

«Θα αισθανθείς μια έντονη κρυάδα, αλλά πρέπει να την υπομείνεις. Αυτή η κίνηση βοηθά στη σύσφιγξη και τόνωση της περιοχής του μαστού, αρκεί να μην ξεπεράσεις το όριο του ενός λεπτού, γιατί ο αδένας του μαστού θα μουδιάσει και η περιοχή θα γίνει πολύ ευαίσθητη» συμβουλεύει η ειδικός.


Scroll To Top