Με αυτά τα 6 είδη γυμναστικής θα χάσεις λίπος!

Με αυτά τα 6 είδη γυμναστικής θα χάσεις λίπος!
Σύμφωνα με έρευνα του Ιατρικού Κέντρου του πανεπιστημίου του Duke, η αερόβια άσκηση καίει 67% περισσότερες θερμίδες από την προπόνηση με αντιστάσεις, ενώ η διαλειμματική προπόνηση είναι η ιδανική για καύση λίπους. Το σώμα που ονειρεύεσαι μπορεί να είναι λοιπόν αποτέλεσμα των παρακάτω ειδών γυμναστικής.

Ελαφρύ τρέξιμο με σπριντ

Τα εμβόλιμα σπριντ στο τρέξιμο ή το γρήγορο περπάτημά σου θα ανεβάσουν την ένταση και θα κάνουν τη διαφορά. Κάνε ελαφρύ τρέξιμο για 40-60 και ενάλλασσε με σπριντ για 20-30 δευτερόλεπτα. Επανάλαβε για 5 φορές.

Σκοινάκι

Αποτελεσματικό, γυμνάζει όλο το κορμί και σε κρατάει σε απίστευτη φόρμα, ειδικά όταν δεν έχεις πολύ χρόνο. Κάνε σκοινάκι σε κανονικό ρυθμό για 2 λεπτά, σταμάτα για ένα λεπτό και συνέχισε με σπρίνι. Επανάλαβε για 4 φορές.



Προπόνηση με kettlebell

Για την ακρίβεια, squats με kettlebell, τα οποία συνδυάζουν ενδυνάμωση με καύση λίπους. Μια άσκηση που δεν πρέπει να λείπει από καμία κυκλική προπόνηση όταν στόχος είναι το κάψιμο θερμίδων.

Μπόξινγκ

Όποιος το ξεκινάει, ορκίζεται σ' αυτό. Το μπόξινγκ είναι μία από τις πιο δυναμικές μορφές εκγύμνασης. Μαθαίνεις πολλά, χάνεις πολλά (κιλά). Και στην απόλυτα αερόβια μορφή του (tae bo) δεν χρειάζεσαι καν γάντια, αν και η αλήθεια είναι πως η μάχη με το σάκο είναι, συν τοις άλλοις, μία απόλυτα εκτονωτική διαδικασία.



Κωπηλασία

Όχι μόνο ως άθλημα αλλά και ως μηχάνημα κάνει δουλίτσα. Υποτιμημένο για καιρό, το κωπηλατικό είναι ό,τι πρέπει για διαλειμματική προπόνηση. Δοκίμασε εναλλαγή σπριντ με χαλαρή κωπηλατική, 30 δευτερόλεπτα έκαστο, 5 φορές ανά σετ. Σηκώνεσαι κάνεις για βόλτα, επαναλαμβάνεις.

Κυκλική προπόνηση

Κερδίζει έδαφος γιατί α) κρατάει από 25'-40' β) συνδυάζει αερόβια με βάρη το οποίο μεταφράζεται ως τόνωση μυών με καύση λίπους και γ) με 3 φορές την εβδομάδα τα αποτελέσματα είναι ορατά.
Scroll To Top