Η κίνηση του οίκου Balmain να ντύσει όλες τις Γαλλίδες ηθοποιούς από το ντοκιμαντέρ «My Profession Is Not Black» στο φεστιβάλ των Καννών δεν θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστη.

Η Aïssa Maïga, η οποία έπαιξε αλλά και σκηνοθέτησε το ντοκιμαντέρ, θέλοντας να ακουστεί περισσότερο το πρόβλημα του ρατσισμού των μαύρων γυναικών, στράφηκε στον φίλο της και creative director του Balmain, Olivier Rousteing, ζητώντας του να ντύσει τις ηθοποιούς στην εμφάνισή τους στις Κάννες.

Προφανώς, ο Olivier Rousteing, έχοντας ήδη δείξει την ευαισθητοποίησή του σχετικά με θέματα ρατσισμού και όντας ο ίδιος μέρος τους προβλήματος, φυσικά δεν έχασε την ευκαιρία να γίνει μέρος μίας ακόμα κίνησης με ιδιαίτερη σημασία.

«Μου άρεσε που γνώρισα λίγο αυτές τις γυναίκες, μέσα από τις ιστορίες που μοιράστηκαν. Ήταν η ειλικρίνεια και το χιούμορ τους -καθώς και η δύναμη και η αντοχή τους- που με εντυπωσίασαν… ήταν πολύ εύκολο για μένα να αναγνωρίσω τα ακατάλληλα σχόλια, την αλαζονεία και τις διακρίσεις που έχουν αντιμετωπίσει στην καριέρα τους», δήλωσε σχετικά με το γεγονός, ο Rousteing, ο οποίος έφτιαξε custom φορέματα για όλες τις ηθοποιούς.

Ο ίδιος έχει δεχθεί στο παρελθόν διακρίσεις και ρατσισμό και συγκεκριμένα μετά την ανακοίνωση της θέσης του στον οίκο Balmain. Να σημειωθεί, ότι ο Olivier Rousteing είναι ο πρώτος Γαλλοαφρικανός που πήρε τη θέση του creative director στον οίκο Balmain, ενώ στο LVMH group υπάρχουν μόνο δύο Αφρικανοί σε επιτελική θέση.

Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι νιώθει απλά Γάλλος και έχει ήδη τοποθετηθεί σχετικά με την διαφορετικότητα στη βιομηχανία της μόδας. Νιώθε τυχερός που δουλεύει σε έναν οίκο που του επιτρέπει να στηρίζει τη δύναμη, το ταλέντο και την ομορφιά που υπάρχει στην έτσι κι αλλιώς πολυποίκιλη κοινότητα που ζούμε.

Μετά την κίνηση αυτή στο κόκκινο χαλί, με τις 16 ηθοποιούς και τον Olivier  Rousteing να φωτογραφίζονται στο κόκκινο χαλί του φεστιβάλ, θα ακολουθήσει forum, όπου οι ηθοποιοί θα μιλήσουν και θα συζητήσουν για τις εμπειρίες τους στον χώρο του κινηματογράφου.

Κάπως έτσι, το κόκκινο χαλί αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον και η μόδα αναλαμβάνει έναν ακόμα ρόλο και μπαίνει δραστικά στη δημόσια συζήτηση που αφορά σοβαρά κοινωνικά προβλήματα ρατσισμού κι όχι μόνο.