Η καμπάνια του οίκου Givenchy για το φθινόπωρο και τον χειμώνα του 2018 μας μυεί σε έναν κόσμο που ασκεί γοητεία, που έχει μυστήριο, που σε «προκαλεί».

Παγιέτες, εντυπωσιακά φορέματα, δερμάτινα κομμάτια, σαγηνευτικό μαύρο. Dark διαθέσεις και ακαταμάχητη γοητεία. Όλα αυτά στη νέα συλλογή του οίκου που είναι ένα ταξίδι σε ένα κόσμο που ζει με πάθος.

Η νυχτερινή ζωή του Βερολίνου στη δεκαετία του 80’ αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την Clare Waight Keller στη νέα συλλογή του οίκου για τη νέα σεζόν.