Μια κλήση μέσω του Instagram live της Gigi Hadid με τον φίλο της Jeremy Scott αποκάλυψε την είδηση ότι η επόμενη συνεργασία με σχεδιαστή της H&M είναι με τον οίκο MOSCHINO – την εμβληματική ιταλική μάρκα, στην οποία ο σχεδιαστής έχει δώσει νέα ποπ ενέργεια από το 2013, όταν και ανέλαβε ως Δημιουργικός Διευθυντής.

Ο οίκος θα δουλέψει πάνω στο TV-inspired θέμα της H&M και θα δημιουργήσει συλλογές για άντρες και γυναίκες, καθώς και μια σειρά από αξεσουάρ και άλλες «εκπλήξεις».

Μέχρι τώρα, έχει ανέβει ένα teaser στο Instagram account της H&M ενώ η Gigi Hadid και ο Jeremy Scott στο φεστιβάλ Coachella ντύθηκαν με items από την collection, δίνοντας μια γεύση του τι θα περιλαμβάνει.

«Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για τη MOSCHINO [tv] H&M. Όλη μου τη ζωή, η δουλειά μου ήταν να συνδέομαι με τους ανθρώπους μέσα από τη μόδα και με αυτή τη συνεργασία θα είμαι σε θέση να φθάσω στον μέγιστο δυνατό αριθμό», είπε χαρακτηριστικά ο Jeremy Scott.

Η καμπάνια της συλλεκτικής συλλογής βασίζεται σε μια ριζικά καινοτόμο τηλεοπτική ιδέα που συνδυάζει τα social media και τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, προκειμένου να δημιουργήσει μια πολύ-πλατφόρμα και μια νέα και συναρπαστική τηλεοπτική εμπειρία για τον ψηφιακό κόσμο.

«Η MOSCHINO [tv] H&M είναι η ιδανική συνεργασία που χρειάζεται ο κόσμος της μόδας αυτή τη στιγμή. Συνδυάζει την ποπ κουλτούρα, την αστική μόδα, τα λογότυπα και την αίγλη. Ο Jeremy Scott είναι απίστευτος -ξέρει πώς να διασκεδάζει με τη μόδα και να επικοινωνεί με τους θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο», λέει η Ann-Sofie Johansson, καλλιτεχνική σύμβουλος της H&M. 

Η πολυαναμενόμενη collection θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα H&M σε όλο τον κόσμο και online από τις 8 Νοεμβρίου.