Έχουμε συνηθίσει τον αυστηρό χαρακτήρα της Victoria Beckham, ο οποίος και την καθιέρωσε στον πιο πρόσφατο επαγγελματικό της ρόλο, αυτόν της σχεδιάστριας μόδας. Ωστόσο, φαίνεται ότι σταδιακά η Victoria μαλακώνει το προφίλ της.
Μετά την φωτογράφιση που έκανε σύσσωμη η οικογένεια Beckhams στη Vogue όπου μας έδειξε το οικογενειακό της προφίλ και την πιο ανθρώπινη πλευρά της, τώρα η Victoria βρίσκει έναν ιδιαίτερο τρόπο να γιορτάσει την πρώτη δεκαετία της ως fashion designer στο χώρο της μόδας.
Σε ένα concept που έχει ξανακάνει, η Victoria Beckham μπαίνει μέσα σε μία τεράστια σακούλα, αυτήν που μεταφέρει κανείς τα νέα ρούχα που αγοράζει, η οποία φυσικά φέρει το logo του δικού της brand.
Τη φωτογράφιση έκανε ο Γερμανός, Juergen Teller αλλά το concept αποτελεί μία αναπαραγωγή. Η ίδια η Victoria Beckham 10 χρόνια πριν είχε φωτογραφηθεί ξανά με το ίδιο concept για χάρη του Marc Jacobs και θεωρεί αυτή τη φωτογράφιση την αρχή της καριέρας που έχει τώρα.

Για τον ίδιο λόγο, δηλαδή τα 10α γενέθλια του brand της, η Victoria συνεργάστηκε με το Facebook, δημιουργώντας το VB Messenger Experience Live, για να μοιραστεί τα νέα της και να συνομιλήσει με τους πιστούς ακολούθους της.