Τα προβλήματα συνεχίζονται για τη σουηδική εταιρία ένδυσης και υπόδησης H&M καθώς σημείωσε νέα πτώση στα κέρδη της κατά 22% τα οποία μεταφράζονται σε 670 εκατομμύρια δολάρια.

Η Hennes & Mauritz AB ανέφερε ότι δεν έπιασε τους στόχους και πως τα επίπεδα αποθεμάτων της αυξήθηκαν ακόμη περισσότερο.

Τα κέρδη υποχώρησαν κατά 22% (670 εκατομμύρια δολάρια) το τρίμηνο μέχρι τον Μάιο, σύμφωνα με αναφορά την Πέμπτη.

«Το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν κάπως πιο δύσκολο από ό, τι αρχικά νομίζαμε, αλλά πιστεύουμε ότι υπάρχει μια σταδιακή βελτίωση και ότι θα δούμε ένα ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Karl-Johan Persson.

Η H&M αγωνίζεται να προσαρμοστεί στο νέο ψηφιακό τοπίο, καθώς οι πελάτες εγκαταλείπουν ολοένα και περισσότερο τα φυσικά καταστήματα για να αγοράσουν online. Η εταιρία έχει επίσης προβλήματα με τις συλλογές της, με αποτέλεσμα την εφαρμογή εκπτώσεων και την ακόμη μεγαλύτερη πίεση στα κέρδη.

Ακόμη, φέτος οι μετοχές της H&M υποχώρησαν μέχρι στιγμής κατά 20%.