Σε μία συνέντευξη με το Business of Fashion, ο CEO του οίκου Burberry Marco Gobbetti, επιβεβαίωσε πως το brand δεν θα χρησιμοποιεί πια γούνες ζώων, συμπεριλαμβανομένων των κουνελιού, αλεπούς, mink και ασιατικού ρακούν, αλλά ούτε και μαλλί angora.

Ο creative director Riccardo Tisci, που πήρε τη θέση του Christopher Bailey, ανακοίνωσε τα νέα στο Instagram, λίγο πριν από το ντεμπούτο του για τον οίκο στο επερχόμενο London Fashion Week για την άνοιξη 2019, γράφοντας, «Νέα Εποχή @burberry #modernluxury.»
Tα ήδη υπάρχοντα προϊόντα της Burberry που περιλαμβάνουν γούνες θα φύγουν από τα καταστήματα και η απαγόρευση του brand θα ισχύσει άμεσα, ξεκινώντας από την πρώτη collection του Tisci για τον οίκο.

Οίκοι όπως Versace, Gucci, Michael Kors, Tom Ford, Furla και Givenchy έθεσαν κι εκείνοι την απαγόρευση πρόσφατα, συνοδεύοντας σχεδιαστές όπως Stella McCartney, Ralph Lauren και Vivienne Westwood, που δεν χρησιμοποιούν γούνα ζώων εδώ και χρόνια.

Σε συνδυασμό με την απαγόρευση της αληθινής γούνας, η Burberry υποσχέθηκε ακόμη μία σημαντική αλλαγή: Να σταματήσει να καίει τα προϊόντα που δεν πουλήθηκαν. Το brand δέχθηκε σκληρή κριτική όταν αποκαλύφθηκε πως προϊόντα αξίας 36.8 εκατομμυρίων δολαρίων που δεν πουλήθηκαν, κάηκαν και καταστράφηκαν μέσα στο 2017.

Τώρα, ο Gobbetti υπόσχεται το brand να γίνει περισσότερο eco-conscious, αναφέροντας πως οι καταναλωτές θέλουν να αγοράζουν προϊόντα που να κάνουν καλό στο περιβάλλον. «Πιστεύουμε πως η σύγχρονη πολυτέλεια που δεν παίρνει υπόψην της τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευθύνες δεν έχει κανένα νόημα. Τώρα οι καταναλωτές δεν είναι χαρούμενοι αν δε νοιάζεσαι για το περιβάλλον στο οποίο ζουν,» είπε o Gobbetti.