Αυτές είναι οι βιταμίνες που χρειάζονται τα μαλλιά μας!

Αυτές είναι οι βιταμίνες που χρειάζονται τα μαλλιά μας!
 
Ποιες είναι οι βιταμίνες που έχουν άμεση ανάγκη τα μαλλιά σας για να είναι δυνατά και λαμπερά και σε ποιες τροφές θα τις βρείτε.
 
Βιταμίνη C
 
H βιταμίνη C δεν κάνει καλό μόνο στο ανοσοποιητικό μας σύστημα, αλλά και στα μαλλιά μας. Διεγείρει την απορρόφηση σιδήρου από τον οργανισμό, ο οποίος επίσης είναι πολύτιμος για την υγεία των μαλλιών και είναι σούπερ αντιοξειδωτική. Ακόμη, συμβάλλει στην μεγαλύτερη παραγωγή κολλαγόνου και στην ενδυνάμωση της τρίχας.
 
Που θα τη βρείτε:
Πλούσιες πηγές της βιταμίνης C είναι τα μούρα, ο μαϊντανός, το μπρόκολο, τα εσπεριδοειδή, όπως τα μανταρίνια, τα ακτινίδια, τα πορτοκάλια και τα λεμόνια, η ντομάτα, οι φράουλες, τα λαχανάκια Bρυξελλών, οι γλυκοπατάτες και η εξωτική παπάγια.
 
Βιταμίνη Β12
 

Η βιταμίνη Β12, έχει πολλαπλά οφέλη για το δέρμα, τα νύχια και τα μαλλιά, ενώ η έλλειψή της μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες στην υγεία των μαλλιών. Γιατί όμως κάνει τόσο καλό στα μαλλιά; Καθώς είναι απαραίτητη για την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών, θρέφει τον θύλακα της τρίχας και τις δυναμώνει από την ρίζα. Ακόμη, είναι υπεύθυνη για την αναγέννηση των αδύναμων μαλλιών και την λάμψη τους, ενώ συμβάλλει στην επιμήκυνση της τρίχας, χαρίζοντάς σας πλούσια και ζηλευτά μαλλιά.

 
Που θα τη βρείτε:
Το κρέας, τα αυγά, τα οστρακοειδή, το τυρί, και τα ψάρια είναι πλούσια σε βιταμίνη Β12. Ακόμη, το αγελαδινό γάλα, το γάλα σόγιας, η μαγιά μπύρας, το γιαούρτι, τα στρείδια και το συκώτι είναι πλούσιες πηγές της πολύτιμης βιταμίνης.
 
Βιταμίνη Ε
 
Με αντιοξειδωτική δράση που βοηθά στην δημιουργία και την επανόρθωση των ιστών και ενισχύοντας την κυκλοφορία του αίματος που οδηγεί στην επιμήκυνση της τρίχας, η βιταμίνη Ε είναι μία από τις καλύτερες βιταμίνες για τα μαλλιά. Ακόμη, προστατεύει την τρίχα από την αφυδάτωση, διατηρώντας την απαραίτητη υγρασία και ενδυναμώνει σε βάθος τα μαλλιά.
 

Που θα τη βρείτε:

Θα βρείτε την θαυματουργή βιταμίνη Ε στους ξηρούς καρπούς, όπως είναι τα αμύγδαλα, τα φιστίκια ή οι ηλιόσποροι, στα φυτικά έλαια, στη βρώμη, στο σιτάρι, στο σπανάκι και στα ψάρια.
 

Scroll To Top