Αυτός είναι ο πιο υγιεινός τρόπος να μαγειρέψεις τα αυγά

Αυτός είναι ο πιο υγιεινός τρόπος να μαγειρέψεις τα αυγά

 

Είναι ευρέως γνωστό πως το αυγά είναι μια από τις πιο υγιεινές τροφές. Ουσιαστικά, είναι μια τροφή με λίγες σε θερμίδες αλλά πολλά θρεπτικά συστατικά.

Στην πραγματικότητα, ένα μεγάλο αυγό έχει περίπου 72 θερμίδες, 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και μια μεγάλη ποικιλία σημαντικών βιταμινών και ανόργανων συστατικών.

Επιλέγοντας λοιπόν την κατανάλωση ενός αυγού κάθε πρωί, δεν ενισχύουμε μόνο τον οργανισμό μας με πολύτιμες ενώσεις που τον βοηθούν να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας, αλλά βοηθούμε και στην σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού και πεπτικού συστήματος και φυσικά στην διατήρηση φυσιολογικού βάρους.

Άλλοι προτιμούν να τα μαγειρεύουν με λάδι, άλλοι με βούτυρο. Αλλά το μόνο πράγμα που μπορεί να σου εγγυηθεί γρήγορη και αποτελεσματική απώλεια βάρους είναι το λάδι καρύδας!

Μάλιστα, μπορεί να τα κάνει πιο γευστικά χωρίς να προσθέσει λίπος ή θερμίδες! Το λάδι καρύδας περιέχει καλά λίπη που ενισχύουν το μεταβολισμό σου έως και 5%. Με το να συμπεριλάβεις το λάδι καρύδας στην διατροφή σου μπορείς να επιταχύνεις την καύση λίπους αλλά και να μειώσεις το αίσθημα της πείνας.

Και από όλες τις επιλογές που έχεις για τα αυγά, προτίμησε να φτιάξεις μια ομελέτα, αυτό συνιστούν οι ειδικοί! Η ομελέτα είναι το ιδανικό πρωινό όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος, καθώς περιέχει καλές ίνες και άμυλο που επιβραδύνουν την πέψη, ενώ προκαλούν την απελευθέρωση ορισμένων πεπτικών χυμών και οξέων που καταστέλλουν την όρεξή σου. Επίσης, διεγείρει αποτελεσματικά την καύση θερμίδων και ενισχύει εύκολα το μεταβολισμό σου.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top