Αντιμετωπίστε την αρθρίτιδα με αυτή την άσκηση!

Αντιμετωπίστε την αρθρίτιδα με αυτή την άσκηση!

Η οστεοαρθρίτιδα και η ρευματοειδής αρθρίτιδα είναι παθήσεις που μαστίζουν τον παγκόσμιο πληθυσμό. Ωστόσο πλέον υπάρχουν λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή των ασθενών.

Η έγκαιρη επίσκεψη σε ρευματολόγο και φυσιοθεραπευτή, η απώλεια βάρους και η ένταξη στην καθημερινότητα ενός ασκησιολόγιου, βελτιώνουν την καθημερινότητα.

Τι άσκηση να επιλέξετε όμως για να μην επιβαρύνετε το σώμα σας;

Η ποδηλασία είναι μια σημαντική καρδιαγγειακή άσκηση, η οποία μπορεί να ενισχύσει την καρδιά και τους πνεύμονες, καθώς και να βελτιώσει τη λειτουργία των μυών. Μελέτες, επίσης, δείχνουν ότι μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των συμπτωμάτων της αρθρίτιδας.

Μειώνει σημαντικά τον πόνο των αρθρώσεων, τη δυσκαμψία και τους φυσικούς περιορισμούς, και γενικότερα βελτιώνει την ποιότητα ζωής ατόμων με οστεοαρθρίτιδα (ΟΑ) και ρευματοειδή αρθρίτιδα (RA).

Ποια είναι τα οφέλη της για τις αρθρώσεις;

Μικρότερη πίεση

Η ποδηλασία είναι μια άσκηση χαμηλών επιπτώσεων. Αυτό σημαίνει ότι περιορίζει την πίεση που ασκείται στις αρθρώσεις που φέρουν βάρος, όπως τους γοφούς, τα γόνατα και τα πόδια σας. Επιπλέον, η κίνηση βοηθά στη λίπανση των αρθρώσεων, γεγονός που μειώνει τον πόνο και την ακαμψία.

Έλεγχος βάρους

Τα υπερβολικά κιλά μπορούν να επιδεινώσουν τη φλεγμονώδη αρθρίτιδα, καθώς και να αυξήσουν την πίεση στις αρθρώσεις και ιδιαίτερα στα γόνατα. Η αερόβια άσκηση βοηθά σταδιακά στην βελτίωση της φυσικής κατάστασης και στη μείωση των κιλών.

Ρυθμιζόμενη ένταση

Η ποδηλασία μπορεί να γίνει σε ένα ευρύ φάσμα εντάσεων. Έρευνες έχουν δείξει ότι σε άτομα με οστεοαρθρίτιδα στο γόνατο, η ποδηλασία χαμηλής έντασης είναι εξίσου αποτελεσματική με την ποδηλασία υψηλής έντασης στη βελτίωση του βηματισμού, στη μείωση του πόνου και στην ενίσχυση της αερόβιας ικανότητας.

Ενίσχυση μυών

Οι ισχυροί μύες βοηθούν στην υποστήριξη και προστασία των αρθρώσεων. Όταν η αντίσταση του πεντάλ είναι μέτρια, όχι μόνο προάγει το εύρος κίνησης στο ισχίο και το γόνατο, αλλά και ενισχύει τους τετρακέφαλους μυς (στο μπροστινό μέρος του μηρού) και τους γλουτούς (στο πίσω μέρος του μηρού).

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govatileto.gr σας πηγαίνει παντού!

 

Scroll To Top