Γιατί πρέπει να πεις «αντίο» στη ζάχαρη;

Γιατί πρέπει να πεις «αντίο» στη ζάχαρη;

Όλοι ξέρουμε πως η ζάχαρη κάνει κακό στην υγεία, αλλά δύσκολα κανείς αποφασίζει να «κόψει» τη ζάχαρη και να κάνει ένα sugar detox. Και όμως έχει πολλά να κερδίσει αν τελικά το πάρει απόφαση

Δεν είναι εύκολο να αποφασίσει κανείς να πει όχι στη ζάχαρη και τα γλυκά, αλλά οι ειδικοί εξηγούν πως τα οφέλη για την υγεία σου είναι πολλαπλά και μάλιστα το μόνο που χρειάζεσαι είναι να αποφασίσεις πως θα δεσμευτείς να πεις αντίο στη ζάχαρη για διάστημα τριών μηνών. Όπως εξηγούν οι διατροφολόγοι, το χρονικό όριο των 12 εβδομάδων επιτρέπει στο σώμα σου να επανεκπαιδευτεί και είναι ιδανικό γι’ αυτούς που θέλουν όντως να ακολουθήσουν έναν τρόπο ζωής χωρίς ζάχαρη για πάντα. 

Ακολουθεί μια λίστα, που δημοσιεύει το shape.gr, με τα οφέλη που θα αποκομίσεις και τις αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου αν αποφασίσεις να βγάλεις τη ζάχαρη από τη διατροφή σου και να κάνεις μια sugar detox δίαιτα για διάστημα 12 εβδομάδων.

Μακροπρόθεσμη βελτίωση στην υγεία

Η εξάρτηση από τη ζάχαρη μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο να εμφανίσεις παχυσαρκία, διαβήτη τύπου 2, καρκίνο, πεπτικά προβλήματα, χρόνιο πόνο, διαταραχές του θυρεοειδούς, δερματικά προβλήματα και άλλα θέματα υγείας.

Καλύτερο σώμα

Μειώνοντας την πρόσληψη ζάχαρης, θα βοηθήσεις το σώμα σου να απορρίψει την πλεονάζουσα ενέργεια που αποθηκεύεται στις λιποαποθήκες για μια πιο λεπτή σιλουέτα και υγιέστερο σώμα.

Μεγαλύτερη συγκέντρωση

Εφόσον δε θα έχεις λιγούρες για ζάχαρη, δε θα έχεις και απότομα ανεβοκατεβάσματα στα επίπεδα ενέργειάς σου. Διατηρώντας τα σταθερά θα έχεις πιο οξυμένη πνευματική δραστηριότητα και σημαντική βελτίωση του ύπνου.

Λαμπερό δέρμα και μαλλιά

Αντικαθιστώντας τα γλυκά με φρέσκα λαχανικά και φρούτα θα προσφέρεις στο σώμα σου ένα δώρο βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων και νερού για πιο υγιές δέρμα.

Καλύτερη πέψη

Η υψηλή κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να κουράσει το έντερο, αποτρέποντας την αποτελεσματική λειτουργία των οργάνων. Αυτό μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα ή δυσανεξία σακχάρου αν πάσχεις από σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου.

Λιγότερο στρες

Όσο συνηθίζεις σε πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές, δε θα έχεις τον πανικό της λιγούρας.

 

 

Scroll To Top