Με ένα από τα πιο έξυπνα διαφημιστικά «χτύπησε» η γνωστή εταιρεία παιχνιδιών, που έχρισε πρωταγωνιστή της διαφημιστικής της καμπάνιας για το Πάσχα τον τραγουδιστή Πέτρο Γαϊτάνο: έναν ερμηνευτή που εδώ και δεκαετίες έχει ταυτίσει απόλυτα την φωνή του με τους θρησκευτικούς ύμνους του Πάσχα.
Η απόφασή του αυτή όπως ήταν αναμενόμενο προκάλεσε ποικίλα σχόλια. Ο ίδιος λοιπόν αποφάσισε να μιλήσει για αυτή την κίνησή του αποκαλύπτοντας τον λόγο που είπε «ναι» στη διαφήμιση.
«Είπα ναι στη διαφήμιση γιατί ήθελα ο κόσμος να δει αυτή την πιο χαλαρή πλευρά μου. Επίσης θέλησα να κάνω αυτό το διαφημιστικό σποτάκι για να επισημάνω ότι ακόμα και μέσα στους χώρους της αγοράς, όπου επικρατούν τα εμπορικά κριτήρια, μπορεί να γίνει και κάτι με ποιότητα. Δεν ήταν προτεραιότητά μου τα χρήματα.
Είναι καλό να υπάρχουν δουλειές και να έχουμε έσοδα για να μπορούμε να βιοποριστούμε, ειδικά εμείς οι καλλιτέχνες που κάνουμε μια δουλειά πολυέξοδη. Όμως δεν θα έκανα κάτι αν δεν ήταν σχετικό με αυτό που είμαι εγώ».