Όπως είναι ήδη γνωστό, ο Οκτώβριος είναι παγκοσμίως αφιερωμένος στην πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού. Έτσι για μία ακόμα χρονιά fashion brands απ’ όλο τον κόσμο κυκλοφόρησαν ειδικές σειρές για να στηρίξουν τον μήνα πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού.

Ανάμεσα σε αυτά και το brand της Stella McCartney, που κυκλοφόρησε μια καμπάνια με τίτλο «Α Letter to My Loved Ones», που συνοδεύεται από ένα συγκινητικό φιλμ, με τις ιστορίες γυναικών που έδωσαν μάχη με τον καρκίνο του μαστού και είναι γυρισμένο από τη βραβευμένη με Πούλιτζερ φωτορεπόρτερ, Lynsey Addario, στη διάρκεια της καραντίνας.

Σε αυτό, διάφορες γυναίκες που έδωσαν, ή δίνουν ακόμα, τη μάχη τους με τον καρκίνο του μαστού, περιγράφουν την εμπειρία και τα συναισθήματά τους, ενώ φορούν το ειδικό σουτιέν για μετά τη μαστεκτομή «Louise Listening», που έχει σχεδιάσει η McCartney και προσφέρει δωρεάν σε γυναίκες που έχουν υποφέρει από τον καρκίνο του μαστού.  

Η καμπάνια αυτή έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά από καμπάνιες που η βρετανίδα σχεδιάστρια και το brand της έχουν ξεκινήσει από το 2014 για να συνδράμουν στην εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού.

Πρόκειται, εξάλλου, για μια υπόθεση που αγγίζει και προσωπικά τη Stella McCartney, αφού το 1998 έχασε τη μητέρα της Linda, σε ηλικία 56 ετών, από καρκίνο του μαστού.

Εκτός, βεβαίως, από το φιλμ της καμπάνιας, το brand φιλοξενεί την Whitney Popping lingerie collection, σε ροζ χρώμα, τα έσοδα από τις πωλήσεις της οποίας θα δοθούν για τους σκοπούς του ιδρύματος της σχεδιάστριας Stella Cares Foundation, που στηρίζει παγκοσμίως τις πρωτοβουλίες που αφορούν την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού, αλλά και το Linda McCartney Centre στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Liverpool, όπου φιλοξενεί γυναίκες για τη θεραπεία τους.

 

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!