Η Diesel USA, που υπήρξε μία από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες στα 90’s και στις αρχές των 00’s, ανακοίνωσε κάποιες μέρες πριν χρεοκοπία.
Σύμφωνα με το Bloomberg, το brand χρωστάει 50 εκατομμύρια και δεν έχει σχεδόν καθόλου έσοδα από το 2008. Οι υπεύθυνοι έχουν ήδη βάλει σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα διάρκειας 3 χρόνων προκειμένου να ανακάμψουν.
Καθώς πολλά από τα brands που αγαπήθηκαν στα 00’s έχουν επιστρέψει στην μόδα, η χρεοκοπία ενός από τα κυρίαρχα denim brands ίσως σημαίνει ότι τα low-rise και bootcut jeans ίσως δυσκολευτούν να επιστρέψουν στο προσκήνιο.
O Chief officer Mark Samson δήλωσε πως η προηγούμενη στρατηγική έδωσε βάση στις premium τοποθεσίες και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα έσοδα να μην καλύπτουν τα έξοδα. Η νέα στρατηγική θα επενδύσει σε περιοχές με μικρότερο ενοίκιο και σε πιο ασφαλείς επενδύσεις.
Η εταιρεία έχει ως στόχο να επενδύσει περισσότερο σε influencers και να κάνει ένα γενικότερο rebranding. To μόνο που μένει είναι να δούμε την εξέλιξη του brand τους επόμενους μήνες.