Το είδαμε πρώτη φορά στο «Black is King» της Beyonce ενώ πολύ γρήγορα κατέκτησε τις καρδιές όλων των celebrities.

Ο λόγος για τις δημιουργίες της γαλλίδας σχεδιάστριας Marine Serre, οι οποίες έχουν πάνω ένα μισοφέγγαρο ως print.

Μάλιστα μετά την κυκλοφορία του Black is King, έγινε το topic στις συζητήσεις και τις αναζητήσεις. Σύμφωνα με το Lyst, η αναζήτηση του brand της Serre στη σελίδα του άγγιξε το 426% μέσα σ’ ένα Σαββατοκύριακο.

Και μπορεί το logo της να μετρά μόνο τρία χρόνια, αλλά σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Guardian, ακολουθεί την ίδια συνταγή που έκανε δυνατά και αξιομνημόνευτα τα logos της Versace, της Nike και του Gucci. «Είναι απλό, έντονο και δύσκολο να το ξεχάσει κανείς», αναφέρει το άρθρο για το μισοφέγγαρο της Serre. 

«Το φεγγάρι για εμάς είναι ένα σύμβολο, μια εικόνα, μια απεικόνιση, μια σημαία, μια γλώσσα, μια μεταφορά, ένα αντικείμενο στο οποίο πιστεύουμε: την υπέρβαση τον συνόρων, τον υβριδισμό και την ελευθερία», δήλωσε η Serre στο Dazed and Confused. 

Και το καλύτερο από όλα;

Το brand της Marine Serre είναι, επίσης, ακλόνητα πιστό στην ιδέα της βιωσιμότητα – με το 50% της collection του να προέρχεται από ανακυκλωμένα υλικά.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!