Πώς θα αποφύγετε τους καυγάδες στη σχέση;

Πώς θα αποφύγετε τους καυγάδες στη σχέση;

Οι διαφωνίες υπάρχουν σε όλες τις σχέσεις και πηγάζουν από το γεγονός ότι κάθε άτομο είναι διαφορετικό και φέρνει τη διαφορετικότητα του αυτή μέσα στη σχέση. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι κάθε διαφωνία πρέπει να καταλήγει σε ψυχρότητα ή έντονο καυγά με φωνές, κατηγορίες, ξεσπάσματα και επιθετική συμπεριφορά.

Ο λόγος που οι περισσότερες διαφωνίες σας μπορεί να καταλήγουν σε καυγά είναι ότι ακολουθείτε λάθος τρόπο χειρισμού τους και ότι μάλλον δεν έχεις εξερευνήσει υγιείς εναλλακτικές αντιμετώπισης των συγκρούσεών σας.

Για να βελτιώσεις τον τρόπο επικοινωνίας σας και να επιλύσεις τυχόν προβλήματα πιο αρμονικά θα πρέπει:

1. Επίλεξε σοφά τις μάχες σου

Σίγουρα είναι λογικό να υπάρχουν μικρές... αναταράξεις μέσα στη σχέση, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζεις πότε έχει όντως σημασία να αναφέρεις κάτι και πότε είναι προτιμότερο να το αφήσεις να «πέσει κάτω». Σε αυτό θα σε βοηθήσει ο χρόνος. Αν έχεις διαπιστώσει πως σε ενοχλούν σχόλια ή κακές συνήθειες του συντρόφου σου μη πιέζεις τον εαυτό σου να να ορίσει το πώς θα το διαχειριστεί άμεσα. Δώσε στον εαυτό σου 24 ώρες κι αν ακόμα πρόκειται για κάτι που σε τριβελίζει, τότε μπορείς να το φέρεις μπροστά. Στοιχηματίζουμε πως με αυτό τον τρόπο θα ξεχάσεις πολλά για τα οποία σκόπευες να τσακωθείς.

2. Μείνε παρούσα

Πρώτα απ'όλα πρέπει να βρίσκεσαι στο «τώρα» και να ακούς όλα όσα έχει να σου πει ο σύντροφός σου, τα οποία είναι βασικά για να δεις το πώς και αν μπορείς να τα αξιοποιήσεις για να λήξεις τον τσακωμό. Αν έχεις στο μυαλό σου τη λίστα του σούπερ μάρκετ ενώ εκείνος σου παραπονιέται για κάτι, δεν θα αντιληφθείς ποτέ τα συναισθήματά του και αυτό θα προκαλέσει πρόβλημα και στο μέλλον. Το να παραμείνεις στο «τώρα» σημαίνει, επίσης, πως θα εστιάσεις στο τι προκάλεσε το συγκεκριμένο καυγά.

3. Χαμήλωσε την ένταση

Προσπάθησε να διατηρήσεις τη φωνή σου όσο γίνεται πιο ουδέτερη. Ένας δυνατός και θυμωμένος τόνος αυτόματα βάζει τον άλλον σε αμυντική στάση και μπορεί να κλιμακώσει έναν τσακωμό που, υπό άλλες συνθήκες, δεν θα ήταν τόσο σημαντικός.

4. Κοίτα μέσα σου

Σκέψου το ενδεχόμενο πως συγκεκριμένες συμπεριφορές ή σχόλια του συντρόφου σου, σου προκαλούν αρνητικά συναισθήματα επειδή «αγγίζουν» τις δικές σου ανασφάλειες ή πτυχές του εαυτού σου που δεν σου αρέσουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις πάρε χρόνο για να αποδεχθείς πως αυτό είναι δικό σου πρόβλημα το οποίο, ελπίζουμε, πως μπορεί να δουλευτεί με άλλους τρόπους, όπως μέσω της ψυχοθεραπείας. Είμαστε όλοι υπεύθυνοι για τη δική μας πνευματική υγεία, οπότε οφείλουμε να έχουμε την επίγνωση για το πότε τα δικά μας άγχη πυροδοτούν κάποιες διαφωνίες μέσα στη σχέση.

5. Όταν τα πράγματα είναι καλά, γιόρτασέ το!

Όταν απολαμβάνετε τις καλές σας στιγμές με το σύντροφό σου και νιώθεις πως σε αγαπά και σε εκτιμά, αναγνώρισέ το και κάνε το ίδιο για εκείνον. Ο καθένας έχει την ανάγκη να αγαπηθεί με συγκεκριμένο τρόπο, γι'αυτό φρόντισε να ανακλύψεις  το πώς ο σύντροφός σου θα νιώσει ότι παίρνει την αγάπη και την τρυφερότητα που έχει ανάγκη. Στο τέλος της ημέρας, η αγάπη είναι πάντα λόγος για να γιορτάσεις!

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govatileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top