Αυτά τα φρούτα κάνουν θαύματα στον οργανισμό

Αυτά τα φρούτα κάνουν θαύματα στον οργανισμό


Βερίκοκα

Τα βερίκοκα περιέχουν αντιοξειδωτικά συστατικά. Είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης Α (β-καροτένιο) και βιταμίνης C. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που είναι απαραίτητα για την πρόληψη των καρδιαγγειακών ασθενειών, ενώ χαρίζουν επιπλέον οφέλη για την υγεία. Με τόσο λίγες θερμίδες, μπορείς να απολαύσεις ανενόχλητα.

Μούσμουλα

Τα μούσμουλα περιέχουν υψηλό ποσοστό ινών, σημαντική ποσότητα αντιοξειδωτικών και βιταμίνη Α, βιταμίνη C, φολικό οξύ, θειαμίνη, σίδηρο, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, σελήνιο και φώσφορο. Ανήκουν στα εποχιακά φρούτα που δεν είναι η πρώτη επιλογή σου, αλλά είναι πεντανόστιμα και ό,τι πρέπει για το γραφείο.

Κεράσια

Το κεράσι περιέχει αρκετά μεταλλικά άλατα, φυτικές ίνες. Είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη B, σε κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο και χαλκό. Ένα κεράσι αποδίδει μόλις 4 θερμίδες.

Φράουλες

Ο βασιλιάς της κατηγορίας με τα εποχιακά φρούτα. Όλοι περιμένουμε πώς και πώς για να πάρουμε φράουλες και να φτιάξουμε γλυκά ή να τις απολαύσουμε δροσερές στο μπαλκόνι. Έχει αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητά της σε φαινόλες και βιταμίνες Α και C που συμβάλλουν στην καλή διατήρηση των αγγείων του σώματος. Για να αντέξουν ακόμη περισσότερο και να μην πετάς τα κεσεδάκια, δες πώς διατηρούνται σωστά στο ψυγείο.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top