Δίαιτα DASH: Τι περιλαμβάνει και ποια είναι τα οφέλη της;

Δίαιτα DASH: Τι περιλαμβάνει και ποια είναι τα οφέλη της;


Μία νέα δίαιτα έχει αρχίσει να ακούγεται παντού. Το όνομά της; Dash.

Η DASH (Dietary Approaches to Stop Hypertension), προβλέπει τη μείωση της πρόσληψης νατρίου και την κατανάλωση ποικιλίας τροφών πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά, όπως κάλιο, ασβέστιο και μαγνήσιο, που βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Πρόκειται για μία υγιεινή διατροφή που εκτός από την πίεση, συμβαδίζει και με τις συστάσεις για την πρόληψη της οστεοπόρωσης, του καρκίνου, των εγκεφαλικών επεισοδίων αλλά και των καρδιοπάθειεων.

Περιλαμβάνει πολλά φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, πουλερικά, ψάρια, ξηρούς καρπούς αλλά και γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά. Πρόκειται για μία ισορροπημένη δίαιτα που έχει ως βάση της τη Μεσογειακή διατροφή.

Στη δίαιτα αυτή, αποφεύγεται η κατανάλωση νατρίου, δηλαδή το κόκκινο κρέας, τα γλυκά, αλλά και τα αναψυκτικά.

Αν και η δίαιτα προορίζεται κυρίως για όσους θέλουν να καταπολεμήσουν την υπέρταση, νέα έρευνα διαπίστωσε ότι μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας σε ανθρώπους κάτω των 75 ετών.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

 

 

Scroll To Top