Πώς να αντιμετωπίσετε τις ημικρανίες στην εγκυμοσύνη

Πώς να αντιμετωπίσετε τις ημικρανίες στην εγκυμοσύνη

 

Οι πονοκέφαλοι είναι ένα συχνό φαινόμενο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης! Πρωταρχικός ένοχος γι αυτό είναι συνήθως οι ορμονικές αλλαγές αλλά και η ένταση, η αυξημένη αίσθηση της πείνας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η σωματική και συναισθηματική πίεση καθώς και η ρινική συμφόρηση και οι αλλεργίες.

Η πλειοψηφία των πονοκεφάλων στην εγκυμοσύνη, δεν πρέπει να ανησυχούν τη μέλλουσα μητέρα!

Ωστόσο υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό γυναικών που θα παρουσιάσει επιδείνωση των ημικρανιών, ενώ δεν αποκλείεται και η πιθανότητα να παρουσιαστούν ημικρανίες σε γυναίκες, που πριν μείνουν έγκυες δεν αντιμετώπιζαν τέτοιο πρόβλημα.

Η ημικρανία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι ιδιαίτερα σοβαρό πρόβλημα, καθώς η έγκυος δεν μπορεί να πάρει τα φάρμακα, που θα έπαιρνε κάτω από άλλες συνθήκες.

Γι’ αυτό στην πραγματικότητα το μόνο που μπορείτε να κάνετε, είναι να προσπαθήσετε να προλάβετε την εμφάνιση μιας κρίσης ημικρανίας και ίσως σας φανούν χρήσιμες οι παρακάτω συμβουλές:

Αποφύγετε το άγχος και βρείτε τεχνικές ηρεμίας και χαλάρωσης, για παράδειγμα κάντε yoga ή μασάζ.

Πίνετε αρκετό νερό.

Ξεκινήστε ήπια γυμναστική.

Φροντίστε να κοιμάστε αρκετές ώρες.

Προσπαθήστε να κρατάτε ένα ημερολόγιο, στο οποίο θα σημειώνετε κάθε πότε έχετε κρίση ημικρανίας, για να το συζητήσετε αναλυτικότερα με τον γυναικολόγο σας.

Τέλος, σε περίπτωση που σας πιάσει ημικρανία, φροντίστε να ξαπλώσετε αμέσως σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, κλείστε τα μάτια σας και βάλτε μια δροσερή κομπρέσα στο μέτωπο σας.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

 

Scroll To Top