Τυρί: 5 σημαντικά οφέλη για την υγεία

Τυρί: 5 σημαντικά οφέλη για την υγεία

Μπορεί το τυρί να έχει αρκετά λιπαρά και θερμίδες, όμως αν καταναλωθεί με μέτρο συμβάλλει ποικιλοτρόπως στην υγεία του οργανισμού. Ο λόγος για το τυρί φέτα που αγαπάμε ιδιαίτερα εμείς οι Έλληνες και βρίσκεται καθημερινά στο μεσημεριανό μας τραπέζι.

Περιέχει την θαυματουργή βιταμίνη Β12

Η κατά τα άλλα δυσεύρετη B12 μας απαλλάσσει από την κόπωση και την αδυναμία, βελτιώνει τη συνολική αντοχή του ανθρώπινου σώματος και το κάνει περισσότερο ανθεκτικό στις κακουχίες. Ακόμη, συνδέεται και με την καλή διάθεση και όπως υποστηρίζουν ποικίλες έρευνες απαλύνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και καταπραΰνει το άγχος. Τέλος, είναι υπεύθυνη για την παραγωγή και την ανανέωση των κυττάρων του οργανισμού, συμβάλλοντας σε πιο νεανική όψη.



Ευεργετικό για την καρδιά

Σύμφωνα με μελέτες του 2016 που έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Journal of the American Heart Association αποδεικνύεται πως η κατανάλωση τυριού καθημερινά συνδέεται με περίπου 3% χαμηλότερο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου. Ακόμη, η καθημερινή -με μέτρο βέβαια- κατανάλωση τυριού σχετίζεται σύμφωνα με τις έρευνες με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου και κατ΄επέκτασιν με τη μακροζωία, καθώς αποτελέσματα μελετών παγκοσμίως επισημαίνουν πως η κατανάλωση γαλακτομικών σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας.

Καλό για την πέψη

Τα βακτήρια στο τυρί είναι επωφελή για την υγεία του οργανισμού. Η κατανάλωση τυριού ρυθμίζει τη μικροχλωρίδα και τη συγκέντρωση καλών βακτηρίων στο έντερο, η οποία με τη σειρά της μπορεί να βελτιώσει την πέψη και τον μεταβολισμό.

Είναι πλούσιο σε ασβέστιο

Η φέτα περιέχει περίπου 280-450 mg ασβεστίου ανά 100 γρ. Όπως είναι γνωστό η επαρκής ποσότητα ασβεστίου αυξάνει σημαντικά την οστική μάζα και συμβάλλει στην οστεοπόρωση. Ακόμη, οι επιστημονικές έρευνες σημειώνουν πως το ασβέστιο μπορεί να προλάβει την αύξηση βάρους, καθώς ωθεί τις καύσεις και εμποδίζει τη συσσώρευση του λίπους.

Έχει πολλή πρωτεΐνη

Οι πρωτεΐνες συντελούν στη ρύθμιση και ενεργοποίηση του μεταβολισμού, στο “χτίσιμο” της μυϊκής μάζας στο σώμα, στην καύση του λίπους, στην βελτίωση της διάθεσης, αλλά και στην επούλωση πληγών, καθώς μελέτες δείχνουν πως προωθεί την ανάπτυξη νέου ιστού.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!
Scroll To Top